lørdag 30. april 2011

Hageblogg etter kurs med Lillehammer kunnskapspark og eSenteret

Jeg har vært så heldig at jeg har fått gå på kurs i sosiale medier gjennom jobben. Har tidligere i år vært på kurs med eSenteret ved Linda Løvfall og Hallstein Søvik, og nå nylig med Lillehammer kunnskapspark ved Ole Smidesang og Mick Rasmussen. Har lenge tenkt på å starte en egen hageblogg - og her er den!

I dag har jeg og frøken P vært på Lillehammer hagelags hagedag på Lillehammer bibliotek. Her var det masse folk og mange fine aktiviteter. Dessuten fikk jeg et gratis nummer av Norsk Hagetidend. Du kan lese mer om programmet her. Jeg lånte med meg fire hagebøker:

"Gyldendals store rosebok" av Lennart Mellbye
"Krukker med stil" av Yvonne Dengin
"Den store uteromsboka" av Beate Slipher
"Den store hageboken" av Guy Barter

Anmeldelse av bøkene kommer.

Har du lest noen av disse bøkene?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar