mandag 30. mai 2011

Ferdig oppredde senger!

Da er sengene ferdig oppredd til de små jordbærbarna mine. I morgen er det bums i seng!


Min plan var å legge flis under jordbærplantene for å unngå at bærene blir liggende rett på jorda å råtne. Men i dag har jeg blitt fortalt at det skaper sur jord. Stemmer det? Jeg trodde det bare gjaldt for bark, men nå ble jeg veldig usikker....

Her er bilder fra en liten runde i hagen i dag. Nå er det deilig å være ute!

Snart blir hagen fylt av deilig roseduft fra Moje Hammerberg - Gleder meg!

Siste rest av Allium - Fortsatt vakker:-)

Syriner i full blomst

De siste epleblomstene

Alpeklematis på uthusveggen

God natt!

5 kommentarer:

  1. Se her, ja! Nå er pallekarmene klare:-)
    Takk for nydelige blomsterbilder, Alpeklematisen er skjøn!! MÅHA!!!

    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Hei!

    Takk for det, Helene:-) Enig, alpeklematisen er nydelig. Planlegger å plante to til ved siden av så de dekker hele veggen mellom to av uthusdørene. Må bare få frø og småplanter i jorda først:-)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Har 4 pallekarmer som skal også,Alliumen og syrinene har ikke begynt å blomstre her,men det blir vel når varmen kommer :-)Alpeklematisen min har vokst 2 m siden i vår,klipte den ned i høst så det er en villig klematis :-)
    kos deg med plantingen i karmene ;-)

    SvarSlett
  4. Så fine bilder, veldig fine :-)

    SvarSlett
  5. Takk for det!

    Alpeklematis er er favoritt her i hagen. Blir jo bare finere og finere for hvert år:-)

    SvarSlett