søndag 22. mai 2011

Mystisk...

Etter problemene med Blogger forrige helg har det skjedd noe rart med innleggene som forsvant og plutselig kom tilbake... Etikettene hadde fått rare firkanttegn imellom seg slik at de ikke la seg på naturlig plass i etikettlista. Tenkte jeg skulle rette opp i det - og vips kom innlegget som er over 1 uke gammelt som dagens ferskeste innlegg på bloggen.

Flere som har opplevd det samme?




Nå ser det ihvertfall ut som om kirsebærtrærne akkurat har begynt å blomstre her - og jeg har fått anledning til å takke Kjoledamen nok en gang for gode tips om kirsebærlikør. Aldri så galt at det ikke er godt for noe!

I dag har vi vært på loppemarked. Jeg fant ikke noe jeg hadde lyst på, men det gjorde Frøken P og K. Frøken P kom hjem med en rekke nye Disneybøker og Bamseblader, og Frøken K kom hjem med kule dressjakker, bøker og blader. Stor lykke!
Ellers har vi hatt besøk hele helga, så det har ikke blitt mye hagearbeid på meg - men inngangspartiet har ihvertfall fått en ny blomst på veggen:-)


Rosa tvillingblomst - Velkommen!


7 kommentarer:

  1. Jeg opplevde også at et "eldre" innlegg kom som siste innlegg..

    Tvilling blomsten er vakker..:o)

    Heleneklem;o)

    SvarSlett
  2. Hei Helene!

    Klarte du å "reversere det", eller må det bare være sånn?

    ;o)

    SvarSlett
  3. Flotte blomster...synd du ikke fant noe på loppis, men kjekt de andre fant....ja sånt er det....

    Nei, har ikke opplevd det med innleggene, trøttenes da.

    Ha en fin søndagskveld, klem

    SvarSlett
  4. Takk for det! Ha en fin søndagskveld du også:-)

    SvarSlett
  5. Jeg har mistet et innlegg, men det har ikke kommet tilbake ennå! Loppemarked er morsomt å få med seg, men det blir bare så altfor sjeldent!
    Hyggelig om en finner noe da!
    ha en fin uke!

    SvarSlett
  6. Mye rart som skjedde med Blogger denne gangen. Aldri opplevd makan. Jeg har ikke fått rettet opp i etikettene mine enda. Kanskje jeg skal la være, da?

    SvarSlett
  7. Hei!
    Så kjedelig at du mistet innlegget. Hos meg forvant innleggene et par dager, men så kom de tilbake - uten kommentarer. Kommentarene er fortsatt borte.
    Tror ikke jeg ville endret på etikettene....
    Får bare krysse fingrene for at det ikke skjer igjen:-)

    SvarSlett