fredag 13. mai 2011

Sensurert av Blogspot?

Hva har skjedd? Hvor har de siste 3 hagedagene i mitt bloggerliv blitt av? Hvor er min hyllest til Kjoledamen, min ode til hosta - og ikke minst - den hyggelige hilsenen fra hagebloggerdronninga fra Moseplassen? Hva med innlegget jeg hadde tenkt å publisere i dag - med en knakende god bokanmeldelse? Det har forsvunnet - alt sammen!

Pionspion konkluderer med at Blogspot sensurerer meg. ... Jeg har rett og slett blitt for produktiv! Men etter et par bedre glass med rosevin hos min skjønne, gravide Tænnis er det helt greit. Jeg kommer sterkere tilbake senere:-)


En blomsterhilsen fra Frøken P

Nå er det helg og fredag. Jeg registerer at syrinene allerede blomstrer her i Oslo - og gleder meg til syrinene blomster hos oss også.

God helg!

2 kommentarer:

  1. Hei! Så koselig blogg! Ser at du også er glad i å ta bilder. Flink fotograf er du også!

    Jeg legger meg til i følgelisten, så finner jeg deg lett igjen:o)

    Heleneklem;o)

    SvarSlett
  2. Hei Helene!

    Takk for det! Nå har jeg akkurat vært inne på bloggen din - for noen nydelige bilder:-) Nå følger jeg deg også!

    Ha en fin GP-kveld!

    Anja:-)

    SvarSlett