fredag 20. mai 2011

Sjakk matt!

Jeg må bare innse det - jeg er syk. Kjennes som influensa, men det går vel ikke an i mai? Skal prøve å holde senga i dag, men det er ikke så lett når sola skinner og jeg vet at det står nye planter i hageboden som venter på å komme i jorda. På onsdag var Frøken P og jeg på en liten handletur og kjøpte nye planter til hagen. De hadde jeg tenkt å plante ut i dag - men nå må de nok bare vente.

Frøken P falt fullstedig for denne blomsten, så den fikk lov å bli med oss hjem:-)



Håper på rask bedring - og en god hagehelg til dere alle sammen!

2 kommentarer:

  1. God bedring.
    Ikke lett å ligge inne å være syk når man vil ut i hagen.
    Stilig blomst!

    SvarSlett
  2. Hei!

    Takk for det, Lene! Jeg er heldigvis bedre i dag. Var nok ikke influsena;-)

    Nå håper jeg at regnværet som er meldt for i morgen ikke kommer - så får jeg kanskje plantet ut de blomstene jeg har stående i hageboden.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett