tirsdag 24. mai 2011

Spionens selvangivelse

Spioner på tur

Nå ble jeg glad!!!:-)
Fra bloggen Drømmefangeren i Helenes Hage har jeg mottatt en blogutmerkelse/utfordring i form av å skrive en "selvangivelse".

Regelverket:
-Lenk til den som ga deg prisen.
-Besvar spørsmålene.
-Gi prisen videre til ti blogger.

Jeg skal prøve å svare så godt jeg kan :-)

1. Hvorfor startet du å blogge?
Jeg startet å blogge fordi jeg var på kurs i sosiale medier gjennom jobben, og ble nysgjerrig på hele fenomenet. Fikk lyst til å prøve selv - og nå er jeg helt hekta! Jeg blogger om hage fordi det er min store lidenskap, og for å komme i kontakt med andre her inne som kan gi meg tips & råd:-)
2. Hvilke blogger følger du?
Før leste jeg mest interiørblogger, særlig Den gode feen, men etter at jeg begynte å blogge om hage går det mest i hageblogger. Jeg må si jeg er veldig imponert over kunnskapsnivået blant mange av de som blogger om hage. Veldig inspirerende!

3. Favorittmake-up-merke?
A-creme uten parfyme fra apoteket og Max Factors "Masterpiece"-marscara.
4. Favorittklesmerke?
Ingen spesielle, bortsett fra Levisbukser.
5. Ditt må-ha make-up-produkt?
Uten tvil mascara:-)

6. Favorittfarge?
I hagen er jeg nok mest glad i hvitt, blått, rosa og litt gult. Har ingen oransje blomster.

7. Parfyme?
D&G - "The One" - herlig roseduft!

8. Favorittfilm?
Broene over Madison County

9. Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
 Min største drøm er få reise på ballongferd over savannene i Afrika og se løpende giraffer.
10. Still og besvar det siste spørsmålet selv!
Hva var det beste som skjedde deg i går?
Jeg ble tante til en liten jente i Oslo!
Så skal jeg gi utmerkelsen/utfordringen videre til andre bloggere. Jeg velger å ikke sende den videre til fullt så mange, og har valgt ut 8 flotte blogger jeg liker å lese:
Mari Anne: Helt på jordet

Marianns verden

Moseplassen

Som mine dager er
Kolonista

Mom's garden

Underberget

Mia i myra
Tar dere utfordringen og skriver deres egen "selvangivelse"? (Jeg må bare understreke at det er helt frivillig).

Lykke til!

7 kommentarer:

  1. Så fint bilde av pene jenter:-)

    Så koselig at du tok utfordringen!

    Heleneklem;o)

    SvarSlett
  2. Hei hei:-) Tusen takk for utmerkelsen, men jeg har allerede mottatt denne for en stund tilbake og velger å stå over nå. Gøy å lese litt om deg her, gratulerer så mye som nybakt tante!
    Ha en fin fin dag videre:-)

    SvarSlett
  3. Takk!!! Må få tenke litt - her var det mye å bestemme seg for :) Fin dag til deg!

    SvarSlett
  4. Hei!

    Endeli får jeg svart på kommentarene her inne. Har hatt noen problemer som har ført til at jeg ikke har fått til å legge inn kommentarer. Noen som har opplevd det samme før? Veldig kjedelig!

    Nå er jeg i hvertfall her:-)

    Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Skal inn og lese Fru Underbergets selvangivelse nå.

    Ha en fin ettermiddag!

    PS: Gleder meg til å lese din, Kolonista:-)

    SvarSlett
  5. Hei :)
    Så hyggelig at du tenkte på meg da! Kjempekoselig.
    Jeg velger dog å stå over utfordringen, har vært innom lignende før og akkurat nå så føler jeg at det er så innmari mye annet jeg heller vil blogge om. Det blomsterer jo over alt!
    Vi har nå forresten ganske like hagefargefavoritter. Kremgult her da, ikke skarpgult.

    SvarSlett
  6. Som så mange andre har jeg levert selvangivelse allerede. Her kan du lese min: Min selvangivelse

    Men jeg ble veldig glad og sjarmert over å bli valgt ut.

    SvarSlett
  7. Hei Anne & Mari Anne!

    Takk for det! Jeg er litt ny i dette "game", så jeg har ikke oversikt over hvem som har fått slike utfordringer før:-) Jeg liker ihvertfall godt å titte innom bloggene deres.

    Enig med deg, Anne. Kremgult er best, men har gjort noen få unntak. Smågullkorg må jeg ha om våren, den lyser så fint opp - og Kyss-meg-over-gjerde har også fått seg en plass ved uthuset. Ellers er jeg veldig glad i noen kremgule akeleier jeg har i hagen - og prøver å få de til å spre seg mest mulig.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett