mandag 23. mai 2011

Takk!

Sitter inne og ser ut på regnværet - og tenker på hvor morsomt det er å bli en del av denne hagebloggverdenen! Her får jeg jo hjelp til alt mulig. Det er bare å legge ut et innlegg og et spørsmål - og vips får jeg tips og råd fra alle kanter av landet.


Takk!

Her kommer en liten utfordring: I dag har jeg vært på Plantasjen for å kjøpe flere plantekasser (karmer av tre med hengsler i sidene) som jeg kan plante i, men der var det ingen igjen. Reiste rundt på de andre hagesentrene her også, men ingen hadde. Hmmmm....!

Frøken P og jeg har en plan om at hun skal få et par egne kasser med jordbærplanter, gulrøtter og urter - men hvor skal jeg få tak i flere? Noen som har noen gode tips? Må jeg fram med hammer og spiker?:-)

7 kommentarer:

  1. Ja det er kjekt når vi kan hjelpe hverandre.

    Jeg fikk noen slike plantekasser fra en som hadde liggende mange, de skulle kaste de der han jobbet. Så et tips kan jo være å kontakte noen som får inn varer i stort og spørre etter pallekarmer.


    Takk for hilsen hos meg, klem

    SvarSlett
  2. Mine ble saget og skrudd sammen av min kjære "Handyman"

    Jeg har desverre ikke noen råd, men jeg må ihvertfall få skryte av det vakre Orkidè- bildet ditt:o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Vet ikke om jeg har forstått riktig...er det pallekrager du er på jakt etter?
    Har du prøvd maxbo eller monter?

    Ellers er det fort gjort å snekre sammen en ramme av noen planker,jeg gjorde det etter egne mål og ønsker:))
    Lykke til:)

    SvarSlett
  4. Her i byens selges de på Felleskjøpet til ca halv pris av plantasjens. Riktignok harde vært brukt, men det er da bare sjarmerende :-)

    SvarSlett
  5. Takk for gode tips og råd! Felleskjøpet neste:-)

    Skal legge ut bilder når vi har kommet igang!

    Ha en fin ettermiddag!

    SvarSlett
  6. Spør etter pallekarmer hos noen som driver med langtransport...
    En lastebilsjåfør, eller noe!
    Kjekk blogg du har! :)

    SvarSlett
  7. Hei Linkehagen!

    Takk for gode tips!

    Ha en fin kveld!:-)

    SvarSlett