onsdag 18. mai 2011

Tingeling på Ting & Tøy

Jeg må bare innrømme det - jeg elsker bruktbutikker og loppemarkeder! Må bare vise dere denne supersøte vasen fra Porsgrund jeg fant på en bruktbutikk her i byen. Er den ikke søt? Minner meg litt om vasene til Anne Black, bare myyyye finere selvsagt:-)



Regner med at vasen kommer til å fylles med utallige blomsterbuketter fra Frøken P i løpet av sommeren. Hun måtte selvfølgelig også få noe. Se på alle disse fine hestene vi fikk for 100,-. Litt av et kupp!




Stor lykke for en 6-åring!


Nå lader jeg opp til årest store loppemarked i Håkonshall i helga & planteloppemarked i Øyer neste torsdag!

2 kommentarer:

  1. Kjempefin vase med vakre blomster!
    Hestesamlingenble nok satt stor pris på, kan jeg tenke meg!

    Gleder meg til å se hva mer du kommer med etter neste Loppis:-)

    SvarSlett
  2. Hei Helene!

    Takk for det! Hestene er stor suksess. Leker trenger virkelig ikke å koste en formue:-)

    Jeg skal legge ut bilde av innsamlede lopper!
    Ha en fin kveld:-)

    SvarSlett