fredag 3. juni 2011

Herlig hagedag!

For en deilig dag! Nyyyydelig solskinn & masse hagearbeid i ro og fred:-)

I dag har jeg luket fire store blomsterbed, sådd hvit og rosa kattost i potter, plantet to hvite syriner langs gjerdet mot naboen og plantet blomster i verandakasser. Har plantet disse skjønningene sammen med eføy:

Veldig fornøyd!
Har også rukket å ta en tur på Kid, hvor Frøken K har sommerjobb, og kjøpt inn nytt sengetøy, håndklær, duker og lystette rullgardiner til ansattpris. Spesielt fornøyd med det fine sengetøyet i lys syrinlilla. Det blir knallbra!

Mikrodrivhusene fungerer KJEMPEBRA i varmen! Tusen takk for det gode tipset, Helene!

Ha en fin fredagskveld!

3 kommentarer:

  1. Tyder på at du har hatt en flott dag!! Her har vi også hatt en herlig sommerdag! Vært ute til langt på kveld:o)

    Ha en fin Lørdag!
    Go'natt fra meg, Helene

    SvarSlett
  2. Jaaa,for noen dager vi har:)
    Og du må være tidlig oppe som får gjort så mye!:))
    Men det er så godt å jobbe med fingrene i jorda,høre fuglene,kjenne duftene og varmen:))
    God sommerkveld til deg:)

    SvarSlett
  3. Hei Helene og Inger Marie!

    Noen dager får man bare gjort så mye mer enn man hadde trodd. I går fikk jeg gjort kjempemye, men i dag har jeg surret mer rundt meg selv. Uansett deilig å kose seg ute i sola!

    Ha en fin kveld begge to:-)

    SvarSlett